Livrare gratuită pentru comenzile de peste 200 Lei
Livrare gratuită pentru comenzile de peste 200 Lei
În cuprinsul prezentului document, următorii termeni, dacă din context nu rezultă altfel, vor avea înțelesurile specificate mai jos:
Termenii și condițiile prezentate în acest document respectă legislația în vigoare, respectiv Legea 365/2002 privind comerțul electronic și Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanță.
Site-ul www.myeden.ro este proprietatea Free Spirit.
Informațiile publicate pe Site sunt informații de interes general despre produsele comercializate și serviciile oferite de Free Spirit prin intermediul Site-ului sau rețelelor de socializare cât și alte informații considerate de Free Spirit ca fiind de interes pentru Utilizatori.
Informațiile sunt puse la dispoziția Utilizatorilor, de regulă, în mod gratuit. Free Spirit își rezervă dreptul de a implementa și oferi anumite servicii pe Site ce pot fi oferite Utilizatorilor sau unui grup restrâns de Utilizatori contra cost.
Free Spirit este deținătorul drepturilor de proprietate intelectuală asupra Site-ului, designului, conținutului acestuia și are dreptul de a folosi elemente grafice descriptive, proprietate intelectuală a partenerilor săi, pentru produsele comercializate prin intermediul Site-ului.
Utilizatorul are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale Free Spirit sau ale partenerilor săi, prevăzute de legislația în vigoare.
Accesarea, vizitarea și vizualizarea conținutului Site-ului / serviciilor oferite prin intermediul Site-ului sunt garantate Utilizatorului de către Free Spirit în interes personal (informare sau efectuarea de comenzi online).
Utilizatorul nu are dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral Site-ul, de a reproduce parțial sau integral Site-ul, de a vinde sau revinde ori de a exploata Site-ul în orice alt fel, în scopuri comerciale sau contrare intereselor ori care aduc prejudicii Free Spirit sau partenerilor săi.
Utilizarea Site-ului și efectuarea de comenzi presupune acceptarea de către Utilizator în totalitate, și de fiecare dată, a termenilor și condițiilor sub care sunt furnizate aceste produse și servicii.
Pentru a putea finaliza o comandă Utilizatorul trebuie să accepte Termenii și condițiile valabile în ziua efectuării comenzii. Termenii și condițiile serviciilor oferite și a produselor comercializate prin intermediul Site-ului pot fi modificate în orice moment de către Free Spirit, fără a fi necesară o notificare prealabilă. Ca atare, rugăm Utilizatorul să parcurgă cu atenție secțiunea Termeni și condiții înainte de a finaliza o comandă.
Utilizatorii care doresc să plaseze o comandă pe Site trebuie să fie majori (18+ ani).
Comenzile plasate de Utilizatori vor fi livrate exclusiv pe teritoriul României.
Utilizatorii pot comanda de pe Site numai în limita stocurilor disponibile.
Fiecare produs de pe Site este însoțit de următoarele elemente de identificare: denumirea produsului, fotografia/fotografiile produsului, ghidul de mărimi, descrierea produsului, mărimi disponibile, culori disponibile, compoziție și preț. Fotografia/fotografiile produsului sunt oferite de către producătorul produsului și Free Spirit le-a preluat ca atare, fără a le modifica în vreun fel. Culoarea produselor afișată pe ecran poate diferi față de culoarea reală a produsului în funcție de calitatea și claritatea ecranului dispozitivului de pe care Utilizatorul accesează Site-ul. Ca atare, Free Spirit nu poate garanta faptul că culorile pe care Utilizatorul le observă pe ecranul dispozitivului sunt reprezentarea fidelă a culorilor reale.
Pentru a achiziționa unul sau mai multe produse de pe Site, Utilizatorul trebuie să selecteze fiecare produs în parte, să selecteze cantitatea și mărimea/mărimile dorite și să le adauge în coșul de cumpărături dând click pe pictograma corespunzătoare.
Coșul de cumpărături conține denumirea, mărimile, culorile și prețul produselor și costul de transport, dacă este cazul.
Pentru a finaliza comanda, Free Spirit are nevoie de datele personale ale Utilizatorului și/sau ale destinatarului comenzii. Datele personale furnizate vor fi tratate în conformitate cu Politica de confidențialitate. Utilizatorul poate, în orice moment, să acceseze datele cu caracter personal pe care le-a furnizat și informațiile privind comenzile plasate. Pentru a evita orice confuzie sau eroare la expedierea produselor comandate de către Utilizator, Free Spirit roagă Utilizatorul să completeze cu atenție datele cu caracter personal. Orice solicitare o poate avea un Utilizator, acesta o poate face contactând Free Spirit prin email sau prin rețelele de socializare ale acesteia oferind toate datele necesare identificării comenzii. Free Spirit va răspunde în cel mai scurt timp posibil. Dacă sunt prea multe cereri, Free Spirit va încerca să răspundă individual fiecărui client în maxim 24 de ore.
După finalizarea comenzii Utilizatorul va primi un email în care este detaliată comanda efectuată (produsele comandate, prețul total și detaliile de livrare). După procesarea comenzii Utilizatorul va fi contactat telefonic pentru o confirmare ulterioară, urmând ca în termen de cel mult 2 zile lucrătoare Free Spirit să expedieze coletul prin intermediul unei firme de curierat. În 24-48 de ore de la ridicarea de către curier a coletului, acesta va ajunge la client. Eventualele întârzieri ce pot apărea după predarea coletului firmei de curierat nu pot fi imputate Free Spirit, însă Free Spirit va face tot posibilul pentru a remedia astfel de întârzieri și va informa Utilizatorul, în baza informațiilor oferite de firma de curierat.
Ofertele speciale, promoțiile sau reducerile oferite prin intermediul Site-ului sau prin intermediul rețelelor de socializare asociate Site-ului sunt valabile până la data indicată în campanie și în limita stocurilor disponibile.
Pentru comenzile efectuate prin intermediul magazinului online, clienții au la dispoziție două modalități de plată:
Plata online se poate efectua cu cardul personal, în condiții de siguranță deplină. Plata online este asigurată prin intermediul serviciului de plată PlățiOnline. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlățiOnline. Siguranța informațiilor clienților este garantată de faptul că PlățiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului clientului, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile clienților sunt în siguranță. Indiferent de valuta pe care o are clientul în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii care a emis cardul. Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele MYEDEN.
În cazul în care considerați că a fost făcută o achiziție frauduloasă sau banii au fost trimiși sau primiți fraudulos, aveți posibilitatea de a contesta tranzacția. În cazul în care considerați că o plată a fost făcută fraudulos, puteți să contestați tranzacția folosind formularul din pagina de contact, menționând date prin care putem recunoaște tranzacția, precum ID-ul tranzacției, numărul comenzii, data (și ora) autorizării și suma plătită.
În cazul anulării unei tranzacții achitate prin card, în conformitate cu normele actuale, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia. În cazul livrărilor deja efectuate, vor fi scăzute taxele și comisioanele de transfer bancar corespunzătoare, se va rambursa doar contravaloarea produsului, costurile de transport nu vor fi rambursate, acesta fiind un serviciu deja efectuat. Pentru a putea fi rambursată suma, produsele comandate trebuie să corespundă condițiilor de retur prezentate mai jos, în secțiunea Livrare și retur. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
În cazul în care ați primit de la curier coletul spart sau desigilat vă rugăm să faceți o poză ca dovadă și să refuzați coletul. Nu putem lua în considerare reclamațiile ulterioare, acceptul dumneavoastră exonerând firma de curierat de orice răspundere.
Livrarea produselor comandate pe myeden.ro se realizează prin intermediul serviciilor de curierat rapid partenere (Bookurier, Sameday), de luni până vineri. Livrarea se face în termen de 1 – 4 zile lucrătoare de la confirmarea telefonică a comenzii. Comenzile efectuate vineri vor fi expediate în următoarea zi de luni. Nu se vor livra comenzi în zilele declarate libere de la stat sau în zilele de concediu.
Pentru comenzile plasate pe myeden.ro, costul transportului este de 16 lei dacă suma produselor comandate este de sub 200 de lei.
Pentru comenzile de peste 200 de lei, costul transportului este zero, pentru orice destinație din România.
Din când în când mai putem oferi cupoane de transport gratuit pentru comenzile de sub 200 de lei. Acestea vor fi anunțate în prealabil și vor fi însoțite de un ghid de folosire.
Conform legislației române și directivelor europene, „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului„.
În acest caz clientul poate solicita schimbarea produselor cumpărate sau rambursarea sumei achitate către Free Spirit. Clientul este obligat să anunțe comerciantul în scris, prin email sau prin rețelele de socializare asociate Site-ului, de dorința de a returna sau schimba produsele în termen de 14 zile de la primirea acestora. De la data notificării în scris a comerciantului, clientul are la dispoziție 14 zile pentru a trimite prin curier produsele către Free Spirit la adresa comerciantului (Strada Nandru, nr. 42-44, Camera 2, sector 5, București).
Produsele pot fi returnate numai dacă sunt în condiții perfecte și nu prezintă semne de uzură. Suma returnată nu include cheltuielile de transport, acestea fiind suportate de către client. Free Spirit va returna contravaloarea produselor în termen de 14 zile de la data recepției returului în contul bancar al clientului.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care acesta nu mai poate fi vândut ca și nou sau dacă asupra produsului au fost efectuate modificări sau dacă ambalajele și/sau cutia originală ale produsului au fost deteriorate din diverse motive, ne rezervăm dreptul de a refuza primirea retur a produsului respectiv, produsul urmând a fi returnat clientului.
Returnarea produselor defecte se face numai după anunțarea prealabilă a vânzătorului, specificând exact care este defectul constatat. Dovada defectului poate fi trimisă către Free Spirit fie prin email, prin rețelele de socializare asociate Site-ului ori prin mesaj whatsapp. Defectele vizibile se reclamă în aceeași zi în care a fost efectuată recepția produsului, însemnând că produsul a fost livrat și/sau preluat de către client sau un reprezentant al acestuia. Prin defect vizibil se înțelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamație ulterioară referitoare la acest tip de defect nu va mai fi luată în considerare.
Ⓒ Magazin Online creat de Free Spirit Consulting S.R.L.
Cookie-urile necesare sunt esențiale pentru funcționarea magazinului online. Această categorie include doar acele cookie-uri care asigură funcționalitățile de bază și de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu salvează informații personale.
Cookie-urile care nu sunt neapărat necesare pentru funcționarea magazinului și sunt folosite pentru a colege informații pentru analize de trafic sau de performanță.